» Szolgáltatások és reklamációk
A szolgáltatások minősége és reklamációk

Felhívtam a megadott számot, és senki sem emelte.

Ebben az esetben győződjön meg arról, hogy az ügyfélvonalunkra fenntartott időpontban telefonált-e, amely hétköznap 8:00-12:00 és 13:00-15:30 óra között van. Ha ebben az időben senki sem veszi fel a telefont, próbálja megismételni a hívást, esetleg írjon e-mailt. Probléma esetén keresse meg a MY HOME, s.r.o. menedzserét az alábbi e-mail címen: manager@kephaz.hu

 

Az e-mail-emre nem kaptam választ 48 órán belül, mi lehet a probléma?

Ebben az esetben hívja fel ügyfélvonalunkat a 06-70-664-9672 -es számon, vagy lépjen kapcsolatba  a MY HOME, s.r.o. menedzserével e-mail-en keresztül: manager@kephaz.hu


Kihez fordulhatok, ha elégedetlen vagyok az ügyfélszolgálati központ szolgáltatásaival?

Ebben az esetben lépjen kapcsolatba  a MY HOME, s.r.o. menedzserével e-mail-en keresztül:manager@kephaz.hu

 

 

Mit tegyek, ha reklamálni szeretném a  képet?

Ebben az esetben forduljon hozzánk e-mailben: reklamacio@kephaz.hu vagy pedig  tölcse ki az erre vonatkozó űrlapot oldalunkon. Ezt követően max. 48 órán belül tájékosztatni fogja Önt az ügyfélszolgálati központ munkatársa a további reklamáció menetével kapcsolatban.

 

Mit tegyek, ha megrongálódott képet kapok?

A vásárló köteles a küldemény átvételekor ellenőrizni, hogy a csomagolás nincs-e megrongálva, esetleg a küldeményt a futár előtt kicsomagolni és ellenőrizni a kép állapotát. Ha a kép a szállítás során megrongálódott, ezt az adott futárszolgálatnál reklamálhatja. Csak ebben az esetben ismerjük el a kép reklamációját.

NDk0NjYw