Felhívtam a megadott számot, és senki sem emelte.
Ebben az esetben győződjön meg arról, hogy az ügyfélvonalunkra fenntartott időpontban telefonált-e, amely hétköznap 8:00-12:00 és 13:00-15:30 óra között van. Ha ebben az időben senki sem veszi fel a telefont, próbálja megismételni a hívást, esetleg írjon e-mailt. Probléma esetén keresse meg a ARTMIE, spol. s r.o., menedzserét az alábbi e-mail címen: manager@kephaz.hu
Az e-mail-emre nem kaptam választ 48 órán belül, mi lehet a probléma?
Ebben az esetben hívja fel ügyfélvonalunkat a 06-70-251-2587 -es számon, vagy lépjen kapcsolatba a ARTMIE, spol. s r.o., menedzserével e-mail-en keresztül: manager@kephaz.hu
Kihez fordulhatok, ha elégedetlen vagyok az ügyfélszolgálati központ szolgáltatásaival?
Ebben az esetben lépjen kapcsolatba a ARTMIE, spol. s r.o. menedzserével e-mail-en keresztül:manager@kephaz.hu
Mit tegyek, ha reklamálni szeretném a képet?
Ebben az esetben forduljon hozzánk e-mailben: [email protected] vagy pedig tölcse ki az erre vonatkozó űrlapot oldalunkon. Ezt követően max. 48 órán belül tájékosztatni fogja Önt az ügyfélszolgálati központ munkatársa a további reklamáció menetével kapcsolatban.
Mit tegyek, ha megrongálódott képet kapok?
A vásárló köteles a küldemény átvételekor ellenőrizni, hogy a csomagolás nincs-e megrongálva, esetleg a küldeményt a futár előtt kicsomagolni és ellenőrizni a kép állapotát. Ha a kép a szállítás során megrongálódott, ezt az adott futárszolgálatnál reklamálhatja. Csak ebben az esetben ismerjük el a kép reklamációját.
Képek saját fotókból
A tábornok képe
Kép a királynő fényképéről
Állat Tábornok
Festsen számokkal egy fényképről
POP ART festmények
Ajándékutalványok
Modern kialakítások
Családi harmónia
Természetes szépség
PREMIUM ART
Spirituális motívumok
Vidám képek
Művészi inspiráció
Többrészes
Virágok
Táj
Fák
Absztrakt
Város
Nők
Inspiráció
felnőttek számára
gyerekeknek
arany füstfóliával
Hobbi alkotás gyerekeknek
Faliórák
Függesztett vászon
Plakátok
Fototapéták
Falmatricák
Lakástextíliák